Nawyki na tym blogu powtarzają się co i rusz.

I powtarzać się będą, więc czas się przyzwyczaić.

Jeśli wolicie posłuchać to odsyłam Was do moich INSTASTORIES.

Dlaczego są takie ważne?

Bo na nich opiera się nasza dieta, na nich i na naszych przyzwyczajeniach, które mogą wspierać złe lub dobre nawyki.

Skoro to czytacie, to pewnie szukacie odpowiedzi na to, jak zbudować te dobre.

Spieszę z pomocą 🙂

Na początku kwietnia na moim Instagramie, z dumą ogłosiłam akcję BUDUJEMY NAWYKI.

Założenie było i jest proste.

Ja udostępniam Wam listę, na którą wpisujecie swoje nawyki i przez cały kwiecień, odhaczacie kolejny spełniony dzień.

Dlaczego taka forma?

Ponieważ na własnej skórze doświadczyłam, że takie odhaczanie bardzo pomaga w motywacji i daje dużą satysfakcję.

Odhaczając kolejne dni, czujemy się w jakimś stopniu nagrodzeni, a w tym samym czasie korzysta nasze ciało i/lub umysł.

Sytuacja win-win.

Aaa właśnie, nie wspomniałam jeszcze, że nawyków może być dużo albo jeden. Mogą być związane z dietą, sportem albo pasją. Panuje tu duża dowolność, bo chciałabym żebyście skupili się na samym PROCESIE BUDOWANIA NAWYKÓW.

Czujecie się zachęceni?

Mam nadzieje, że tak 🙂

Lista ruszyła z początkiem kwietnia, ale jest uniwersalna i możecie z niej korzystać w każdym momencie.

Możecie ją pobrać w zakładce DO POBRANIA lub TUTAJ

I pamiętajcie, nie ważne w jak czarnej rozpaczy teraz jesteście, zawsze gdzieś na końcu jest światło, tylko musicie chcieć po nie sięgnąć !

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kinga Wittenbeck

Jestem dyplomowaną dietetyczką, która uwielbia jeść!

Nie wyobrażam sobie swojego życia bez dobrego jedzenia i zawsze powtarzam, że życie jest za krótkie na niedobre jedzenie.

Prywatnie mieszkam w Nowym Jorku z moim hiszpańskim mężem.

Gotuję szybko, bezmięsnie i smacznie, a oprócz tego kocham dobrą kawę i wszelkie morza i oceany.

Polub mnie na Facebook


.